Time management v hlavě

Time management v hlavě

Absolvovali jste již kurzy Time managementu a stále se nedaří získat čas a klid? Zkuste, jak funguje cvičení pro soustředění mysli a určení osobních priorit. Není to otázka pořádku na stole, v kalendáři nebo v diáři. Získejte klid a  pořádek ve vaší mysli !

Součástí kurzů jsou zkušenosti z:

  • technik vytvoření myšlenkového klidu,
  • koncetrace mysli vrcholových sportovců,
  • soustředění mysli na výkon,
  • umění uklidnění mysli a koncentrace myšlenek,
  • meditačního cvičení ( 10 min. denně ).

Techniky Time managementu v hlavě využvají managementy firem, obchodní týmy, sportovci a další lidé, kteří chtějí mít pod kontrolou tok svých myšlenek s cílem zastavit roztěkanost a multitasking v hlavě.

Pokud i vy chcete zastavit přeskakování mysli od jednoho úkolu k druhému a tlak myšlenek v hlavě, kontaktujte mne !

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Novinky

Nezasloužené štěstí

08. 06. 2018
Dříve lidé více pracovali a ve štěstí věřili a tajně si na něj mysleli, že možná přijde. Dnes se štěstí křiklavě dožadujeme a považujeme za naše legitimní právo býti štastní. Někteří lidé dokonce cítí povinnost býti štastnými, dělat štastnými co nejvíce lidí ve svém okolí a šířit štěstí každodenně.

Archiv novinek

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2018, TOPGUIDE.CZ – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑