Příprava mladých talentů

Příprava mladých talentů

Období růstu osobnosti o dětství až po dospívání sebou nese (nejen) pro sportovce a talentované novou výzvu v podobě hledání vlastní identity. Pro mladé talenty je důležité najít svůj vlastní smysl a sama sebe v dané činnosti a vidět ve vlastním talentu a dosavadní práci silnou hodnotu a motiv pro další práci a trénink.

Role průvodce a kouče může pomoci ke kvalitnějšímu překonání fáze dospívání psychiky u talentovaných jedinců směrem dalšímu rozvoji a práci s talentem v souladu s osobní spokojeností i životními ambicemi.

Spolupráce probíhá jak přímo s talentovaným jedincem, tak i formou rozhovorů s rodičemi.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Blog

5 nejvtipnějších antistresů

25. 02. 2020
V posledních letech je internet, lifestylového časopisy i odborná literatura neskutečně silným zdrojem nepřeberného množství antistresových technik a rad "CO DĚLAT, KDYŽ SE DOSTANETE DO STRESU?!"  V rámci své praxe i vytrvalého studia jsem se od roku 1999 seznámil s řadou antistresových technik  a mám mezi nimi své oblíbence, u kterých mne představa jejich použití v praxi vždy udělá dobrou náladu a rozesměje. Takže vlastně fungují. Rád bych se s Vámi podělil o 5 vtipných antistresových technik.  

Archiv blogu

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2020, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑