Péče o klienta

Péče o klienta

Udržet si svého klienta a zákazníka je společně s cílem získávat nové, alfa a omega pro většinu byznys aktivit. Vybudovat si dlouhodobý vztah s klientem už není pouze o obchodních dovednostech, ale je třeba umět vztah provést různými fázemi vývoje. Téma Péče o klienta přednáším pro firemní týmy i například na Masarykově univerzitě v Brně. Mezi mé klienty patří jak bankovní instituce, obchodní týmy oboru farmacie, automotive, IT, komunikační technologie, dodavatelé služeb v B2B i B2C.

Řízené budování dlouhodobých vztahů se zákazníky zvýší finanční výkonnost firmy a dlouhodobě posílí její postavení na trhu, i díky skutečnosti, že naším nejlepším prodejcem je dlouhodobě spokojený zákazník.

Jednou z nejlepších investicí v podmínkách současné tvrdé konkurence a rostoucí dominancí informačních a komunikačních technologií je vědomé posilování vztahu se zákazníkem. Dlouhodobé vztahy si však vždy musí projít svými fázemi vývoje.

  • Jak ale budovat osobní vazby a přitom udržet aktivní i byznysovou rovinu
  • Kde je hranice mezi profesionálním a přátelským vztahem ?
  • Jak nefinančně hodnotit vztahy s klienty? 

Nejčastějšími tématy přednášek a seminářů v oblasti Péče klienta jsou :

  • vývojové fáze dlouhodobého vztahu s klientem
  • klientská emoční inteligence 
  • obchodní empatie
  • proměna klientského vztahu v osobní přátelství
  • udržení profesionální / klientské roviny v  přátelském vztahu
  • vztahový business netwoking a získávání nových klientů
  • udržení vzájemné "zajímavosti" a pozitivní překvapování se
  • budování loajální klientské komunity.

Pokud Vás tato a další témata v oblasti Péče o kienta zajímají, kontaktujte mne !

Jiří Kastner / 603 82 82 42

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Blog

Psychologie zranění

26. 06. 2020
Psychologie zranění je samostatná kapitola psychologie výkonu a to nejen v rámci sportovní psychologie. Stále větší roli hraje psychologie zranění ve výkonnosti nejen sportovců ale i duševně pracujících v oblasti firemního managementu, obchodu, pedagogiky a dalších oborech, kde je nárůst stresu a psychické zátěže. Psychologie zranění řeší 4 základní fáze: 1) prevenci 2) léčbu 3) návrat nebo 4) recidivu. Obecně lze říci, že psychologie zranění Vám může být užitečná vždy, když musíte nebo chcete řešit vliv psychiky na zdraví nebo na Vaši výkonnost.

Archiv blogu

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2020, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑