Strach ze selhání dokáže (nejen) sportovce ochromit

06.03.2015 15:14

Strach ze selhání dokáže (nejen) sportovce ochromit

„Představte si, že celý život trénujete nějaké pohyby a víte, že je umíte. Najednou se ale třeba na olympiádě začnete bát, že selžete, a všechno děláte trochu jinak bez ohledu na předchozí trénink,“ přiblížil Koukal stresové chvíle.

Pomoci takovým situacím předcházet je úkol pro sportovního psychologa. Strach ze selhání, přílišná motivace, neschopnost stanovit si reálné cíle nebo naopak vyhoření a pocity, že člověk za nic nestojí a měl by toho nechat. To jsou pocity, s nimiž klienti za Kastnerem chodí a čekají, že jim s nimi pomůže.

Celý článek najdete na:

http://www.online.muni.cz/sport/5740-strach-ze-selhani-dokaze-sportovce-ochromit#.VPmxgPmG9wt

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Novinky

GOLF TRIATHLON

17. 03. 2019
Často se objevují diskuze, zda je více manažerským sportem v současnosti golf nebo triathlon. Oba sporty potřebují silné osobnosti, schopnost organizovat si čas a síly pro časově náročný trénink. Odpovědí se stal Golf Triathlon, který prověří vše výše uvedené a kromě fyzických sil a zručnosti je potřeba i velká psychická odolnost. I proto se Golf Triathlon stává stále oblíbenějším sportem všech, kteří společně s fyzičkou rozvíjí u sportu i psychické síly včetně mentální odolnosti.

Archiv novinek

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2019, TOPGUIDE.CZ – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑