Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !

23.06.2014 16:14

Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !

Pro řadu obchodníků i celých obchodních týmů je hlavním cílem splnění plánů prodeje a nebo dokonce pouze osobní profit a provize.

Co s tím ? 

Jak vybudovat tým s prozákaznickým chováním a skutečnou osobní snahou o spokojenost zákazníků? 

Čeští obchodníci a poskytovatelé služeb dokáží odradit zákazníka už jen svou neochotou a nebo přílišným tlakem na výsledek.

Spolupracuji s obchodními týmy na vytvoření potřebné atmosféry a motivace v obchodním týmu i stavu mysli u jednotlivců s cílem maximálního nastavení na zákazníka a budování dlouhodobých obchodních vztahů.

 


RSS

Blog

HUMAN SKILLS

09. 10. 2023
Děkuji všem, kteří jste absolvovali mou přednášku HUMAN SKILLS na akci TÝDEN INOVACÍ. Bylo Vás více než 110 židlí v sále a na Linkedinu projevilo zájem přes 500 z Vás. Moc si takového zájmu vážím a formou poděkování i reakce je online workshop, ve kterém  toto téma znovu společně otevřeme a věřím, že nabídnu i více inforamcí, než se vešlo do původní 50ti minutové přednášky. Těším se a pokud máte zájem o více informací stačí poslat Vaše kontakty pomocí formuláře níže a napsat heslo "HUMAN SKILLS" a my se Vám ozveme. Děkuji a těším se Jiří Kastner

Archiv blogu

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2024, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑