Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !

23.06.2014 16:14

Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !

Pro řadu obchodníků i celých obchodních týmů je hlavním cílem splnění plánů prodeje a nebo dokonce pouze osobní profit a provize.

Co s tím ? 

Jak vybudovat tým s prozákaznickým chováním a skutečnou osobní snahou o spokojenost zákazníků? 

Čeští obchodníci a poskytovatelé služeb dokáží odradit zákazníka už jen svou neochotou a nebo přílišným tlakem na výsledek.

Spolupracuji s obchodními týmy na vytvoření potřebné atmosféry a motivace v obchodním týmu i stavu mysli u jednotlivců s cílem maximálního nastavení na zákazníka a budování dlouhodobých obchodních vztahů.

 


RSS

Novinky

Stress safety

19. 09. 2019
   STRES A PSYCHICKÁ ÚNAVA Patří do života profesionála, ale... ... ale  musí umět s těmito stavy pracovat. Není tedy cílem stres a psychickou únavu odstranit. To bychom se chtěli zbavit něčeho, co vaše psychika vlastně potřebuje. Otázkou je, zda mi ovládáme stres nebo on ovládá nás. Stejně tak je psychická únava pro naši psychiku přirozeným jevem, ale nesmí se v nás kumulovat a narůstat bez kontroly.

Archiv novinek

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2019, TOPGUIDE.CZ – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑