Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !

23.06.2014 16:14

Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !

Pro řadu obchodníků i celých obchodních týmů je hlavním cílem splnění plánů prodeje a nebo dokonce pouze osobní profit a provize.

Co s tím ? 

Jak vybudovat tým s prozákaznickým chováním a skutečnou osobní snahou o spokojenost zákazníků? 

Čeští obchodníci a poskytovatelé služeb dokáží odradit zákazníka už jen svou neochotou a nebo přílišným tlakem na výsledek.

Spolupracuji s obchodními týmy na vytvoření potřebné atmosféry a motivace v obchodním týmu i stavu mysli u jednotlivců s cílem maximálního nastavení na zákazníka a budování dlouhodobých obchodních vztahů.

 


RSS

Novinky

Mentální vzorce českého národa

21. 05. 2018
Pestrost událostí, politických a ekonomických stylů za posledních skoro 30 let je důlazem toho, že český národ se chová v podstatě stejně bez ohledu, jaká politická strana vládne nebo jak je na tom česká ekonomika. Daleko silnější vliv na chování celého národa mají mentální vzorce a nastavení myšlení většiny.

Archiv novinek

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2018, TOPGUIDE.CZ – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑