Spokojenost zákazníka není stále hlavní metou obchodníků !
Pro řadu obchodníků i celých obchodních týmů je hlavním cílem splnění plánů prodeje a nebo dokonce pouze osobní profit a provize.
Co s tím ?
Jak vybudovat tým s prozákaznickým chováním a skutečnou osobní snahou o spokojenost zákazníků?
Čeští obchodníci a poskytovatelé služeb dokáží odradit zákazníka už jen svou neochotou a nebo přílišným tlakem na výsledek.
Spolupracuji s obchodními týmy na vytvoření potřebné atmosféry a motivace v obchodním týmu i stavu mysli u jednotlivců s cílem maximálního nastavení na zákazníka a budování dlouhodobých obchodních vztahů.
Doplňující obsah
Blog
HUMAN SKILLS
Reference
Další informace
Klíčová slova mé práce
- Mentální trénink
- Psychologie výkonu a úspěchu
- Vzorce úspěchu
- Sport, Golf, Trenér
- Business, Byznys
- Management
- Leaderment
- Leadership
Vzorce úspěchu
- Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
- Jakým hodnotám věříte?
- Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
- Jaké výsledky od sebe očekáváte?
© 2024, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing