SpeedySpeech no.33 ''Firemní posedlost výsledkem''

14.07.2017 13:27

SpeedySpeech no.33 ''Firemní posedlost výsledkem''

Stále častěji se v rámci svých projektů a spolupráce s firemními managementy setkávám s odumíráním  manažerského stylu orientovaného na výsledek. Tito "manažeři oliv", kteří zastávají v řízení/vedení lidí především "drcení" s přiznaným nebo skrytým stylem "výsledek a zisk jsou nejdůlžitější", stále více naráží a vlastně už nemají co drtit. Stávající HR materiál vykazuje často únavu, frustraci, místy revoltu a noví zaměstanci se k drcení tak nějak nehlásí nebo je pochybé kvality a často není co drtit.

Jsem rád, že mohu být součástí projektů k návratu zdravého firemního managementu, kde prioritou je smysluplný výkon, efektivita, manažerská intuice namísto nesmyslných kontrolních a motivačních systémů.

https://www.forbes.com/sites/brianrashid/2017/05/10/5-sales-leadership-tips-that-help-inspire-people-to-drive-results/#7c27e4fe603a

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Novinky

Nezasloužené štěstí

08. 06. 2018
Dříve lidé více pracovali a ve štěstí věřili a tajně si na něj mysleli, že možná přijde. Dnes se štěstí křiklavě dožadujeme a považujeme za naše legitimní právo býti štastní. Někteří lidé dokonce cítí povinnost býti štastnými, dělat štastnými co nejvíce lidí ve svém okolí a šířit štěstí každodenně.

Archiv novinek

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2018, TOPGUIDE.CZ – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑