Manuál extraligového obchodního týmu

Manuál extraligového obchodního týmu

  • Chcete mít extraligový obchodní tým ? 
  • Je Vaším cílem zvýšit efektivitu obchodního týmu?
  • Jak stále zvyšovat osobní motivaci obchodníků?
  • Čím získat důvěru a loajalitu zákazníků ? 

Od roku 1999 pracuji v oblasti rozvoje výkonnosti týmů a definování vzorců chování a návyků, které přináší úspěch ve vybranné činnosti jednotlivce i týmu.

Nadefinujte také pro Váš obchodní tým strategii, jak vyhrávat nad konkurencí a především jak být pro vaše zákazníky vždy jasně vítěznou volbou!

„„Spolupracuji se sportovními týmy, které vítězí v extraligových soutěžích a úspěšně se daří využít vzorců úspěchu i pro obchodní týmy, které zvyšují zisk firmy a spokojenost zákazníků.“.

Jiří Kastner,
kouč a mentor sportovních a obchodní týmů                       

Řešíte otázky spojené s dalším rozvojem a úspěchem Vašeho obchodního týmu?

Nabízím Vám seminář s názvem a tématem "Manuál extraligového obchodního týmu".

Seminář Manuál extraligového obchodního týmu je :

  • motivační přednáškou o principech a vzorcích úspěchu,
  • využitím mé 12 leté praxe a studií zákonitostí úspěchů firemních a sportovních týmů,
  • sdílením zkušeností jiných úspěšných obchodních, firemních ale i sportovních  týmů,
  • vzdělávacím workshopem pro obchodníky a obchodní manažery na všech úrovních praxe.
Seminář Manuál extraligového obchodního týmu je originální a atraktivní díky propojení:
  • osobního rozvoje obchodníků a práce ze zkušenostmi lídrů  businessu a sportu 
  • týmové souhry a strategie sportovních a obchodních týmů,
  • zdrojů sportovní a obchodní psychologie,
  • zkušeností s budováním důvěry a úspěšných vztahů různých kultur z celého světa
  • práce s energiemi, umění soustředění a definice zdrojů osobní a týmové energie.
Seminář probíhající přímo ve firmách trvá  5 hodin + prostor pro dotazy a řešení individuálních situací a požadavků firmy a týmu.

Pokud máte zájem o motivační injekci pro zvýšení úspěšnosti vašeho obchodního týmu, kontaktujte mne.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Blog

Psychoregenerace

24. 11. 2021
Regenerace je obecně definována jako proces, jehož cílem je vyrovnat a obnovit reverzibilní pokles funkčních schopností celku, nebo jednotlivých částí. Tuto definici můžeme použít na fyzické tělo, organismus, ale také na naši psychiku a v sociologické rovině i na firmy, týmy, skupiny a jednotlivce. Regenerace je také významnou prevencí poškození z přetížení. K poškození z důvodu nízké regenerace může dojít u svalů, kostí, srdce, mozku, ale také jednotlivých částí psychiky a nebo společenských, či rodinných vztahů. Regenerace je tedy především proces, který udržuje v plné funkčnosti a výkonnosti vše, co potřebujeme k našemu biologickém, pracovnímu, společenskému i rodinnému životu. Zanedbávaná regenerace je tedy hazardováním se zdravím, pracovním úspěchem i osobní a vztahovou spokojeností. Regenerace má za úkol nejen odstraňovat aktuální či kumulovanou únavu, ale velmi důležitou rolí regenerace je obnovení schopnosti vypořádat se úspěšně s novou zátěží a novými nároky. Regenerace je tedy velmi důležitou složkou našeho života, kterou dle mého názoru nelze vyřešit sledováním seriálů na gauči, procházkou lesem nebo jízdou na kole, jak většina lidí svou regeneraci prezentuje a zažívá.

Archiv blogu

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2021, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑