Kreativní myšlení - Jiří Kastner

03.01.2022 18:48

Chcete pro svou firmu přednášku nebo workshop na téma Kreativní myšlení?

Může být Kreativní myšlení zadání pro Váš mentoring nebo manažerský trénink?


Kreativní myšlení je často definováno jako schopnost houževnatosti a tvůrčího přístupu v každé situaci a za jakýchkoli podmínek.

Stále více i firemní managementy oceňují u svých členů týmů a zaměstanců schopnosti, jako je adaptabilita, samostatná reakceschopnost či psychická odolnost, které patří do množiny kreativního myšlení.

Kreativní myšlení lze stejně jako jiné schopnosti rozvíjet, kultivovat a trénovat.

Kreativní myšlení je nedílnou součástí mé práce mentora, kouče, trenéra a přednášejícího již několik let.  

Nejčastěji je rozvoj kreativního myšlení využíván pro firemní managementy na všech úrovních, včetně práce úspěšnými, ale i "v těžké situaci pod tlakem pracujícími" obchodními, výrobními a HR týmy bez ohledu na velikost nebo obor firmy.

Jiří Kastner pro Hospodářské noviny, 2011


"S vlnou a narůstající potřebou kritického myšlení přišla samozřejmě i nutnost umět vzniklé "výzvy" či problémy kreativně řešit. Zhruba od roku 2008 vnímám ve své firemní praxi však stále silnější potřebu vzdělávat a rozvíjet manažery i zaměstnance spíše v samostatném kreativním přístupu než v umění neustálého kritického pohledu na věc."

Kreativní myšlení, adaptabilita, resilience - psychická odolnost a schopnost samostatného řešenípatří v roce 2022 k nejžádanějším dovednostem ve firemním vzdělávání.

Dobrou zprávou a současně zadáním pro všechny manažery je, že stejně jako jiné dovenosti nebo profesionální mindset, lze také vzorce i návyky kreativního myšlení rozvíjet, posilovat a kultivovat.


Na téma kreativní myšlení existuje celá řada zajímavé literatury a přednášek, které nejen doporučuji, ale stali se základem i mých vlastních firemních přednášek a vzdělávacích workshopů.

Pro své firemní klienty i veřejné přednášky připravuji stále nová témata a díky své aktivní praxi od roku 1999 stále obohacuji celý koncept o nové zkušenosti přímo z praxe.

Najčastějšími způsoby, jak téma Kreativní myšlení ve firmách předávám, jsou:

1) FIREMNÍ PŘEDNÁŠKY - základní koncept je  90-120 minutová přednášky, kterou lze upravit pro potřeby akce, firmy a týmu.

2) VZDĚLÁVACÍ WORKSHOP/SEMINÁŘ - velmi intenzivní a atraktivní forma rozvojového semináře v základní podobě připraveného s časovým plánem 6 hodin, včetně pracovní části pro vyzkoušení si předané inspirace, zkušeností a případových studií z praxe.


Vždy se snažím účastníkům předat dostatek inspirace a konkrétních návodů, jak měnit zažité vzorce myšlení a chování, jak posilovat vlastní kreativitu, i kde získat odvahu k převzetí osobní zodpovědnosti za nové či netradiční řešení.

Manažery učím jak kreativní myšlení využít při řešení každodenních i strategických problémů, při projektovém managementu, ale třeba i v komunikaci s kolegy a podřízenými.

Obchodníci nejvíce oceňují konkrétní doporučení, jak díky kreativnímu myšlení vést úspěšně obchodní jednání a jak si pomocí vlastní kreativity vytvářet konkureční výhodu nebo dlohodobé vztahy u zákazníků.

HR manažeři vítají posílení kreativního myšlení, jako skvělý nástroj pro každodenní operativu a řešení nepřeberného množství "nových situací", které jim připravují zaměstnanci, management i změny na pracovním trhu, včetně tvorby úspěšného recruitmentu.

Pro všechny firemní oddělení, týmy a pozice realizuji výše uvedené formy rozvoje, ale stále častěji se kreativní myšlení stává součástí i hlavním zadáním osobního mentoringu a individuálního rozvoje na všech úrovních firemního managementu.

Pokud Vás kreativní myšlení zajímá, nebo může být užitečné Vašemu firemnímu týmy a managementu, pak se budu těšit na spolupráci, ať už formou mentoringu, tréninku či na firemní přednášce.

Na základě Vašeho dotazu Vám velmi rád dám podrobnější informace.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Blog

PROFIMINDSET

15. 06. 2022
Od roku 1999 pracuji v oblasti výkonnosti ve prospěch, úspěch a spokojenost jednotlivců, týmů i celých firem. A jestli z vlastní zkušenosti i z učení mých trénérů a mentorů považuji za něco zásadního a rozhodujícího, pak je to "nastavení hlavy" MINDSET. MINDSET a to jak si kdo umí a chce nastavit hlavu, rozhoduje o úspěchu celých firem, o vítězství na Olympijských hrách i o každodenní spokojenosti nás všech. Právě z této zkušnosti vznikl claim #HLAVAROZHODUJE

Archiv blogu

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2022, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑